• Big Story

    Οι θρυλικές «Indian» το καινούριο στοίχημα του Σάμι Φάις

    Ο επιχειρηματίας, Σαμι Φάις Καλογήρου του Ομίλου Fais

    Ο επιχειρηματίας, Σαμι Φάις


    Μπορεί η προσοχή όλων να είναι στραμμένη στις προσπάθειες του Σάμι Φάις για την εξυγίανση της Καλογήρου, ωστόσο ο γνωστός επιχειρηματίας έχει σε εξέλιξη δυο πολύ ενδιαφέροντα projects: την μάρκα αθλητικών ειδών Under Armour και την θρυλική μάρκα μοτοσυκλετών Indian.

    Και τα δυο πηγαίνουν πολύ καλά και παρουσιάζουν ικανοποιητικούς ρυθμούς ανάπτυξης με βάση τα δεδομένα της εποχής. Ειδικά, οι αμερικάνικες μοτοσυκλέτες Indian που αντιπροσωπεύει εδώ και τρία χρόνια στην ελληνική αγορά κερδίζουν διαρκώς έδαφος στους λάτρεις των cult μηχανών και όχι μόνο.

    Πριν από λίγες εβδομάδες μάλιστα εγκαινιάσθηκε το νέο κατάστημα της εταιρείας στη Γλυφάδα παρουσία γνωστών ονομάτων από τον χώρο του θεάματος και του αθλητισμού που έσπευσαν να θαυμάσουν από κοντά τα θρυλικά δίτροχα.

    Ο Σάμι Φάις, μιλώντας πρόσφατα στο mononews.gr εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για το συγκεκριμένο εγχείρημα, λέγοντας πως οι Indian έχουν όλα τα φόντα να διαγράψουν μια επιτυχημένη πορεία ανάλογη με αυτήν των Harley Davidson.

    «Το brand της Indian», όπως είπε, «είναι πολύ δυνατό με μεγάλη και ένδοξη ιστορία. Επιπλέον, τα μοντέλα που φέρνουμε στην Ελλάδα είναι από τα ωραιότερα της εταιρείας. Και το κυριότερο δεν απευθύνονται σε κάποιους συλλέκτες, αλλά σε όλους που αγαπούν τις μηχανές», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

    Ο γνωστός επιχειρηματίας δεν κρύβει πως η επιτυχία των μηχανών Indian αποτελούν και ένα προσωπικό στοίχημα, καθώς ήταν αυτός που πριν από 27 χρόνια έφερε στην Ελλάδα τις φημισμένες Harley Davidson.

    Ποιες είναι οι Indian

     

    Όλα ξεκίνησαν το 1901 στο Springfield της Μασαχουσέτης όπου οι ιδρυτές George M. Hendee & Carl Oscar Hedstrom σχεδιάζουν τις πρώτες μοτοσυκλέτες υπό την ονομασία Hendee Manufacturing Company.

    Το 1928, με την αλλαγή του ονόματος σε Indian Motorcycle, ξεκινά η ιστορία της παλαιότερης Αμερικάνικης μάρκας μοτοσυκλετών η οποία έπαιξε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της μοτοσυκλετικής cult φιλοσοφίας και κουλτούρας.

    Η επιτυχία για την Indian είναι γεγονός. Από 500 μονάδες το χρόνο το 1904, οι πωλήσεις θα φτάσουν τις 32,000 μονάδες το 1913, εκτοξεύοντας τη μάρκα στην κορυφή της αμερικανικής αγοράς.

    Το 1911 η Indian Motorcycle, καταλαμβάνει τις τρεις πρώτες θέσεις στους αγώνες ταχύτητας «International Isle of Man Tourist Trophy» ενώ συνεχίζει να λαμβάνει σημαντικές διακρίσεις σε αγώνες ταχύτητας.

    Την ίδια δεκαετία, γίνεται ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στον κόσμο με μία τεράστια συμβολή στην παγκόσμια βιομηχανία χάρη στις πρωτοποριακές της καινοτομίες όπως ο πρώτος κινητήρας V-Twin.

    Η μοτοσυκλέτα Scout που κατασκευάστηκε από 1920 έως το 1946 και η μοτοσυκλέτα Chief που κατασκευάστηκε από το 1922 έως το 1953 αποτελούν τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Indian μέχρι και σήμερα.

    Με την έξοδο από τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, η Indian αντιμετώπισε κάποια προβλήματα συρρίκνωσης που οδήγησαν σε διακοπή των εργασιών και τελικά την πτώχευση του εμβληματικού brand.

    Από το 2011 η Indian Motorcycle ανήκει στην εταιρεία Polaris με τη βοήθεια της οποίας ο θρύλος αναβιώνει και επανέρχεται δυναμικά στην αγορά με την παρουσίαση των ανανεωμένων μοντέλων Chief και Scout καθώς και νεότερα μοντέλα όπως τα Chief Classic, Chief Vintage και Roadmaster.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τα σχέδια του Σάμι Φάις για τον «Καλογήρου» μετά τη συμφωνία εξυγίανσης

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σάμι Φάις στο mononews.gr: «Ευκαιρίες σαν την Καλογήρου δίνονται μια φορά στη ζωή»

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σάμι Φάϊς-Λέων Γιόχαη: Βουτιές με ολίγη από business στην Μύκονο



    ΣΧΟΛΙΑ