• AUTO

    Nissan και Champions League για άλλα τρία έτη μαζί!


    Η Nissan έχει χτυπήσει φλέβα χρυσού ως χορηγός του Champions League. Πρόκειται για την πιο προβεβλημένη διασυλλογική ποδοσφαιρική διοργάνωση στον πλανήτη. Είναι δεδομένο πως όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα επάνω του, επομένως και στην ιαπωνική εταιρία με την πλούσια γκάμα μοντέλων. Επισήμως λοιπόν, η φίρμα επιβεβαίωσε σήμερα την τριετή επέκταση της παγκόσμιας συνεργασίας της με το UEFA Champions League, συμπεριλαμβανομένου του Super Cup της UEFA.

    Η συμφωνία έρχεται ενόψει του πρώτου παιχνιδιού για την σεζόν 2017/2018 του UEFA Champions League, όπου ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα είναι επίσημος συνεργάτης μέχρι και τη σεζόν 2020/2021. Το UEFA Champions League  εξακολουθεί να είναι η μεγαλύτερη επένδυση της Nissan σε αθλητική χορηγία, η οποία ξεκίνησε στην αρχή της σεζόν 2014/2015.

    Το UEFA Champions League εξακολουθεί να είναι η μεγαλύτερη σε θέαση αθλητική διοργάνωση στον κόσμο, με αθροιστικό τηλεοπτικό κοινό  άνω των 3,6 δισεκατομμυρίων τη σεζόν. Ο τελικός του UEFA Champions League του 2017, προσέλκυσε σε  παγκόσμια κλίμακα  ένα ακροατήριο άνω των 160 εκατομμυρίων, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο ετήσιο αθλητικό γεγονός, όπου η Real Madrid  νίκησε την Juventus, κατακτώντας τον 12ο τρόπαιο της  στην ιστορία του θεσμού.

    Στο πλαίσιο της νέας συμφωνίας, η Nissan θα συνεχίσει να έχει εκτεταμένα δικαιώματα στους αγώνες του UEFA Champions League, καθώς και την πρόσβαση σε άλλα αποκλειστικά δρώμενα, όπως οι μεταφορείς του επίσημου “σεντονιού” της διοργάνωσης στο γήπεδο, κατά την τελετή  πριν από την έναρξη του αγώνα, καθώς και στο Goal of the Week  του UEFA Champions League, που προσφέρεται από την ψηφιακή πλατφόρμα της Nissan.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι θα αποκαλύψει η Ford στη Φρανκφούρτη;

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι προτίθεται να κάνει το πρωτότυπο της Jaguar στο μέλλον;

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Όραση: Από εκεί ξεκινά η οδική ασφάλεια…



    ΣΧΟΛΙΑ